reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Luboš Zemanec

Luboš Zemanec

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vážení čtenáři,mám neskutečně rád Slovensko a lidičky z tohoto státu a tak vám snad nebude vadit, že jsem Čech a píšu články právě zde:-)Jsem scénáristou, režisérem i kameramanem a mám rád prostě život a o něm a zážitcích hodlám psát:-)www.fenixradio.netwww.facebook.com/fenixradio Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Seznámení , zn : jsem sám, jsem Tvůj Stát

Luboš Zemanec

Seznámení , zn : jsem sám, jsem Tvůj Stát

Na stole mi svítí jen malý kousek voskové svíce, která rozhodně nezapadá do velkých technologických výdobytků. Vedle moderních komunikačních vynálezů se můj zdroj hřejivého světla jistě cítí jako chudá příbuzná, která přijela .

  • 10. feb 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 710x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu